Digitálny zážitok v predajnom priestore

Dátum: 03.10.2022
Kategórie: Produkty  Obchody  Architektúra 
Súvisiace produkty: Hippotizer Nevis+  Hippotizer Karst+MK2  Hippotizer Boreal+MK2  Hippotizer Amba+MK2 

IKEA je značka, ktorá spôsobila revolúciu v zariaďovaní domácností svojim moderným škandinávskym dizajnom a nízkymi cenami. 

Jeden z jej obchodných domov vo Wembley sa rozhodol pre vytvorenie zaujímavého, dramatického výstavného priestoru a to chcel dosiahnuť mappingom. Z celej myšlienky sa vyvinul pohlcujúci digitálny zážitok. 

Prázdne rámy sa neustále plnia meniacimi sa obrazmi. Dvierka nástenných skríň sa používajú ako premietacie plátno a zábavné animácie na pracovných stoloch pomáhajú zákazníkom prezrieť si množstvo kombinácií pracovného priestoru s použitím produktov IKEA.

Na vytvorenie tejto fascinujúcej inštalácie boli použité média servre Green Hippo a nástenné ovládače Datapath Fx4 a Hx4. 

 

Nielenže zákazníci sú nadšení z priestoru, ale navyše v obchodnom dome strávia viac času a viac sa zaujímajú o vystavené produkty, čo následne prináša zvýšenie predaja. 

 

Touto inštaláciou sú očarené aj ostatné obchodné domy IKEA a tiež zvažujú realizáciu tohto nápadu.